3.05.2013

Bardeak: basamortutik, elurretara

Astebukaera luze hau laburtzen ez nuke jakingo. Ustekabekoa izan dela esango nuke. Abentura batera abiatu baino lehen, imajinatu egiten dugu, batzuetan asmatu, besteetan buruan dugun hori zeharo aldatzen da.

Bardeetara abiatu baino lehen, ez nuen bueltan dudan sentsaziorik inolaz ere. Teoria, funtzionamendua, arauak... izango ziren horiek, elkartasunean, elkarlanean, laguntasunean, sentikortasunean, gizatasunean, bizi pozan, algaran... bihurtu ziren, bizitzako ikupegia bera ere aldatuz.

Basamortutik elurretara, berotasunetik frexkotasunera bidaiatu dugu, bai oinez, baita sentimentalki ere. Eta alderantziz ere bai, noski. 

Bai sormen aldetik, baita pertsona bezela "crack" bat den Alvarok bideratuta, aldatuko ez nukeen konpainian, Tania eta Isa, astebukaera eder bat izan da, bikaina!

Dudarik gabe, geroarte!



















8 comentarios:

  1. Julen Lazkano6.3.13

    uououooouu!!!!

    ResponderEliminar
  2. me encantan todas Izaro, y me encantaría saber lo que dices, pero puedo o quiero imaginarlo...
    te has dejado la perla fotográfica para el final, eh? esas dos piezas fundamentales en el "equipo".
    un beso desde galicia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Alvarooo! ostraas que alegria leerte por aquí!
      Resumiendo, explico la expreriéncia aventurera vivida, que pasamos del desierto a la nieve, de sensaciones cálidas a frías, pero que fue inolvidable! que lo repetiría sin dudarlo con el equipo!
      Muchaas gracias! Nos vemos!
      Un beso!

      Eliminar
  3. Mikel8.3.13

    Muy buenas las Eider, nivelazo! En muchas fotos me he dicho : jode yo estuve ahí? Impresionantes

    Un abrazo y nos vemos dentro de poco

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajajajaja! si que estuviste Mikel y no sera para tanto! jiji!
      miila esker! ^_^
      saludoooos y hasta la próxima!

      Eliminar
  4. Kaixo Izaro, kriston txapa idatzi ondoren dena borratu zait. Enfin nire esperientzia eskasa holako foruetan.

    Erraten nuen:
    Ez dut oiturarik blogspotetan (hau palabroa) ibiltzen baina zuri esker beste gauza gehiago ikasten ari naiz.

    Zure argazkiak ikusten eta zure bidez Taniarenak ikusten ere bai, ikasten ari naiz ere Alvaroren teoria (konposizio arauak) praktikan jartzen.

    Ikusi dut ere blogspot honetan beste gauzak ere, zure gantxiloko lanak, disenuak etabar. Bigarren bisita da eta segituko dizut hemendik aurrera.

    Espero dut hain hurbil egonez, zure feria batean edo Pasaian bisita edota Igantzi egonen garela berriro. Bederen, Iratxe etortzen denean Isabelen ostatura joan behar gara patata tortila jatera, abisatuko.

    Bitartean ongi segi eta muxuak hirurentzat

    Pilar

    ResponderEliminar
  5. Kaixo pilaaar! ze poza hemendik aurkitzea!
    blogen asuntua mundu bat da bai, eta asko ikasten dut nik ere bertan. nire lantxoak erakusteko bide da gainera!

    Iratxerekin elkartzean Pasaian egongo gara zuen zain, noski tortila patatarekin.

    Mila esker eta aupa Igantzi!
    Ongi ibili!

    ResponderEliminar