2.19.2013

Maridomingi Bartzelonan. Talleres ilustrados, Abracadabra

Liburu ilustratu bat ikusi det bere zainetan, bozetutatik hasi, izaera eman, koloreztatu eta inprimatzera arteko lana. Haur literaturaren prozesuaren pauso guztiak zeintzuk diren ikusi ditut, pertsonaiaren barruan sartu, nola sentitzen den barneratu, nola mugitzen den interpretatu, nondik dabilen imajinatu.

Abracadabra haur literatura liburutegian izan naiz ereduzko istoriotan murgilduta, irudi ederrez inguratua, Iratxe eta Betania irudigileen aholkuen ondoan. Baliogarria izan da guztiz, nire ikaskuntzan aurrera pausoa. Egunen batean, nire irudiek istorio polit bati lagunduko ote diodan galdetzen diot nire buruari.






























Bartzelolak duen jende masa artean ibili naiz, baita kale estu zaharrenetako majian murgildu. Errepikatzekoa.













No hay comentarios:

Publicar un comentario